Evenimente de Craciun cu Dj Cip

Ne puteti contacta pentru petreceri de microrevelion si revelion in orice oras din tara! Va oferim Dj, Solista muzica usoara si muzica populara, foto video, decoratiuni. Contactati-ne la numarul: 0746.814.759

Perioada sarbatorilor de Craciun este una bogata in evenimente, care au loc in restaurante, scoli, gradinite, in pub-uri sau aer liber. Eu am fost chemat in mai multe locatii, insa am postat doar cateva din locurile in care am fost chemat sa asigur sonorizare. Pe langa locatiile enumerate mai jos, in colaborare cu Magicianul Augustin am mai fost chemat la microrevelion Selgros Bacau care a avut loc la Hotel Decebal, microrevelion Selgros Iasi la restaurantul Cavalerul Medieval Iasi si la microrevelion Selgros Suceava.

Eveniment caritabil impreuna cu Crucea Rosie Bacau in comuna Margineni:


Gradinita Nr 5, de la liceul "Anghel Saligny" Bacau unde a fost prezent si Mos Craciun:


Microrevelion PDL Bacau care a avut loc la Restaurant Ascoma Bacau:




Palatul Copiilor Bacau, coordonat de catre profesorul Claudiu Filip:



Petrecere de sfarsit de an, organizata la Scoala nr 10, Bacau:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu